Makeup Shop

luni, 18 martie 2013


                Moment istoric :)) Am gasit oja care sa-mi placa, din toate punctele de vedere <3 Desi pasiunea mea este pentru make up, am sa scriu despre o oja. Nu este sectorul meu, insa am zis sa impartasesc aceasta bucurie cu toata lumea ( interesata) :P  Am achizitionat-o pentru ca plecasem intr-o calatorie si nu aveam o oja cu mine, iar surpriza mea a fost tripla: culoarea este foarte intensa ( este necesara aplicarea intr-un singur strat, are intensitate si luciu ), periuta este special conceputa pentru a aplica uniform produsul ( plata si rotunjita la capete ) si cel mai important - se usuca exact in 60 de secunde :) . Nu glumesc, nu fac reclama pentru Rimmel, insa produsul este foarte bun. Recunosc ca am o problema cu rabdarea, mai ales cand am unghiile proaspat facute. De fiecare data cand merg la salon pentru manechiura, o stric in 2 ore maxim :) pentru ca nu am rabdare sa se usuce bine. Personal, am folosit multe branduri, insa niciunul nu m-a dat pe spate. Va recomand cu drag Rimmel 60 seconds. Eu am achizitionat nuanta 320, dar acum mai sunt tentana sa iau si : 415, 404 si 605 ;) Pretul este foarte ok, doar 9 lei - eu consider ca merita pentru cate calitati are :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu