Makeup Shop

vineri, 28 martie 2014

COSMOBEAUTY EXHIBITION 2014

Dupa cum mi-e bunul obicei, nu ratez ocazia sa vizitez targurile cu bunatati de beauty :) Si cum nu e frumos sa pleci cu mana goala, am luat si eu ceva :), nu mare lucru, doar ce era impedios necesar :P
Ca si anul trecut, Cosmobeauty se tine la Sala Palatului ( program pana duminica, 30 martie ), dar anul acesta s-a tinut cu preturi mai bune :)) Ma refer la produsele Atelier Paris si Parisax, pentru ca sunt cele pe care le-am achizitionat si atunci si acum :) Anul trecut acest fond de ten era 133 lei la 30 ml ( cu tot cu 30% reducere de make-up artist), iar acum era 103 lei :). Eu am achizitionat varianta mai economica la 100 ml, pentru ca este fondul de ten pe care-l folosesc cel mai des. Nuanta aleasa este cu tonalitate neutra.

Mai jos va prezint umilul meu cos de cumparatui :P

Fond de ten Atelier Paris Waterproof    - FLW3NB ( my favorite - 100 ml)  240 lei
Corector Atelier Paris  - CC1 ( 35 lei)
Fard pulbere Parisax  ( Hanoi, Tokyo, Kuala Lumpur ) 30 lei / buc

 
 
 
 

 
 
 
Va recomand sa vizitati expozitia, pentru ca sunt oferte foarte bune :) Daca ajungeti sambata pe acolo, nu ratati Master Class-ul sustinut de Renata Abdullaeva - "Secretele unui machiaj de podium & efecte speciale & face art" , incepand cu ora 15:30. Chiar merita experienta cu acest make-up artist. Renata este o adevarata profesionista, lucreaza cu multa acuratete, in plus este un om minunat.
 
 
Hai ca v-am facut programul pe weekendul acesta :)))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu