Makeup Shop

marți, 11 septembrie 2012

           Hei..Iata ca nu a trecut chiar asa mult timp de la ultima ( defapt prima ) postare si mi-am luat inima in dinti pentru a mai scrie cateva randuri.  :) 

           Ieri am inceput primul meu curs de make up si sunt foarte entuziasmata, dar mai ales profund recunoscatoare parintilor mei (  fara finante viata e pustiu :)) ), care m-au sprijinit pentru a urma Scoala de make up a Ramonei Chirita. Cursul este sustinut de Renata Abdullaevamake up artist de origine slava, care pe mine m-a fascinat la prima vedere...are o mana de aur. Recunosc ca inainte de a incepe cursul am avut ceva indoieli, pentru ca pozele cu lucrarile Renatei pareau editate, insa chiar asa arata in realitate, sunt perfecte <3

           Prima zi a cursului a fost un intro ce a cuprins  notiuni legate de: pregatirea tenului pentru aplicarea machaijului, corectarea formei fetei, a buzelor si a sprancenelor, machaijul de zi ( metoda clasica) si machiajul de seara ( metoda clasica). De astazi ne vom intra in drepturi, vom lua pensula si vom incepe a desena ( am asa un feeling ca incepe scoala... ). 

           Pff....Ca o concluzie a zilei de luni..multe lipsuri prin trusa mea de make up, printre acestea numarandu-se :
1. POREfessional de la Benefit - Se gaseste la Sephora

2.Fond de ten Waterproof - white  - Atelier 
3.Pudra Smashbox photofinish
4. Fix +  M.A.C


Momentan, doar atat, dar la finalul zilei de astazi am sa mai descopar alte 5-6-10 produse de care voi avea cu siguranta nevoie pentru a completa trusa de make up. :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu