Makeup Shop

miercuri, 31 octombrie 2012

         Back in business :))....Si ce subiect m-am decis sa abordez... este unul creativ, evident :p

         Sa zicem ca machiajul este mai mult decat pictura, si chiar este, pentru ca daca pe o panza poti sa dai frau liber imaginatiei, pe un ten cu probleme si o forma a fetei care nu este una ideala, nu prea poti :(  Si nu am vrut sa spun cu asta ca a picta e usor..nu este deloc usor.
         Am rememorat canteva fragmente din copilarie, acelea in care la final de saptamana, dupa ce terminam temele ( de regula ma straduiam sa le fac de vineri seara ) pictam..eram cea mai fericita cand aveam de pictat, pentru scoala , concursuri, rude, poate si colegi :p

         Si a venit vremea sa pictez iar...dar de aceasta data pe pleoape :) Eram fascinata de aceasta tehnica noua in Romania si practicata cu suces de makeup artistii din Rusia si Ucraina. Si iata ca acum ma pot distra in voie cu acuarelele. Trebuie sa recunosc ca la inceput nu este deloc usor sa lucrezi cu aceste produse pe piele, insa dupa putina practica mi-a iesit :) Mai jos am postat cateva lucrari cu primii pasi in tehnica machiajului aqua.

Arabic look
 Special evening
 Cocktail look
  Cocktail look
 Party time
         Pentru realizarea machiajelor am folosit acuarele Atelier Paris -Magazinul de make up  si  farduri din paletele Sleek  , pe care le-am achizitionat de pe www.makeup-shop.ro
         Am sa revin in curand cu alte modele aqua fantezie....acum lucrez la inspiratie  :))

         Va poop :*:*:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu